دست رحمت

رهگذر

شعروغزل

دست رحمت

بیا با نگا هی تو این شب سحر کن

بیا لحظه ای هم ازین جا گذر کن

بیا ور به راهت شمیم بها ران

ا زین آ سمان تیر گی رابه در کن

بگیراز د ل من حکو مت ز غم ها

شبی دردلم انقلابی دگر کن

اگر تو بیایی غمم چاره گردد

جداریشه از ساقه اش با تبر کن

مذاقم شده تلخ از طعم دنیا

بیاو تو تلخی به کامم شکر کن

ببین زندگانی که زندان من شد

بیاسرنوشتم تو زیروزبرکن

به مهرت به قولت ببندم دلم را

تو ای دست رحمت زغیبت حذر کن

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

فرهنگی بازنشسته
ساعت20:51---24 فروردين 1391
سلام خانم محمودی عزیز



شعرسکوت تان رادرفارسی زبانان خواندم خیلی دلنشین بود.پاسخ:ممنونم که همیشه لطف میکنیذ وبه وبلاگم سر میزنید اما من کلیک میکنم روی وبسایت شما ارور میدهد دوست دارم وبلاگتن راببینم


فرهنگی بازنشسته
ساعت13:40---22 فروردين 1391
سلام خانم محمودی عزیز

شعرتان راامروزدرفارسی زبانان خواندم خیلی قشنگ بودموفق باشیدبانوی محترم
ازجنس شمایم وبه شماافتخارمی کنم.


محمدی
ساعت21:25---20 فروردين 1391
سلام سرودت محشر بود عزیز موفق باشی عزیز

معلم بازنشسته
ساعت1:02---19 فروردين 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:غیبت ,ساعت11:3توسط مینامحمودی | |